tisdag 20 juni 2017

Otack är världens lön...

Först fick vi läsa att pedofildömde Tito Beltran planerar hämnas på Sverige och alla dem som vittnade mot honom 2008.

Expressen

Tito Beltrán planerar sin hämnd utomlands

Den våldtäktsdömde operasångaren Tito Beltrán lämnade Sverige när han släpptes ur fängelset.
Nu förbereder han en resningsansökan till Högsta domstolen.
Samtidigt berättar artisten om sitt liv i Chile, där han har bildat en ny familj.
– Jag kommer att slåss tills jag dör för att bevisa min oskuld, säger han.
Läs hela artikeln här.

Och i dag får vi veta att han bråkar med ex-frun


Han dömdes för våldtäkt 2008 – och flydde Sverige.
I dag lever Tito Beltrán ett jetsetliv i Sydamerika, där han skaffat ny familj.
Nu slår exfrun Jenny tillbaka mot sångarens uppgifter.


Han var en av Sveriges mest kända sångare när han dömdes för våldtäkt, sexuellt utnyttjande av minderårig samt övergrepp i rättssak. För sina brott avtjänade Tito Beltrán, 51, två år i fängelse – sedan flydde han Sverige.
Läs hela artikeln här.

Idag bor han i Chile där han enligt egen utsago lever jetset-liv och har stora framgångar i den karriär som för Svensk del dog med pedofil- och våldtäktsdomen.


Som hon ställde upp på sin man, den där Jenny...

Det var ju helt otroligt. 
Hon slogs vid hans sida i rättegångarna. Hon väntade medan han satt på kåken. Och hon planerade för hans frikännande långt efter att han hade lämnat landet. Jag vet det, för jag var tillfrågad om jag ville skriva om det. Man kan tycka vad man vill om en del av hennes aktiviteter men hon kämpade som få. Det kan ingen ta ifrån henne.
Och vad hade hon för det? Ingenting förstås.

För vad gjorde han? 
Jo, han skaffade sig en ny familj - för vilken gång i ordningen? - och har fått flera barn. 
I stället för att ta hand om dem han redan har.
Det är till och med oklart om han har betalat underhåll till de barn han lämnade, då Jenny har tvingats vända sig till chilenska myndigheter för att få underhåll till barnet.
Och nu har han dessutom tänkt plocka henne på pengar. 

Kan det bli fulare? Jag tycker inte det. 
Han är verkligen en skitstövel!

Se också: Titos svek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar